Ambiente lišty interiéru

22.11.2018

Další maličkost, která interiér auta oživí a dodá mladiství vzhled. Po vzoru nového Superbu a Octavie, jsem zkusil do tapeců Octavie dvojkové řady implementovat led pásky, které jsem objevil při brouzdání po Aliexepresu. Výsledek si může každý zhodnotit sám.

Hlavní částí bylo vymyslet jak zakomponovat pásek pod dekor tapecáků, kdy konečné řešení bylo odvrtání dekoru a za použití oboustranné 3M lepící pásky nalepení led pásku na tento dekor. Čímž mi vznikne nový díl, který vypadá jako kdyby takto vyjel z fabriky.

Dekor zpět k tapecáku jsem přidělal pomocí vrutů a podložek.

Samotný zapojení led pásku jsem provedl na osvit interiéru, kdy pásky reagují na snížení jasu interiéru.

A výsledek:

Škoda Octavia vRS
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky